Opel Insignia GSi: nabušený sporťák

Tagy:  Opel Insignia GS, nabušený sporťák, Ople, Insignia GSi, motorizace, design, prvky

Sponzorované odkazy:

Opel Insignia GSi: nabušený sporťák

Nový Opel Insignia GSi je trendy nabušenec pro milovníky mimořádné jízdy. Nabízí totiž maximální požitek z jízdy bez ohledu na povrch, po kterém se vůz pohybuje.

Dynamicky naladěný podvozek v kontextu s pohonem všech kol nejen zaručuje perfektní prožitek, ale hlavně maximální bezpečnost. Nová osmistupňová automatická převodovka je ovladatelná páčkami na volantu, jak to známe ze závodních vozů. A pro tento model Insignia GSi, je kombinace lehké konstrukce s nízkým těžištěm propojena s výkonnými přeplňovanými čtyřválcovými motory.

nový Opel Insignia GSinový Opel Insignia GSi

Precizní odladění dalo verzi GSi lepší dynamiku, příjemnou agilní jízdu, snadnou ovladatelnost, vysoký výkon v pásmu všech otáček a kvalitní trakci. To vše nabízí model i díky tomu, že je nová Insignia GSi o 160 kilogramů lehčí než porovnatelná Insignia OPC 2.8 V6 Turbo předchozí generace.

Insignia GSi má adaptivní podvozek FlexRide, který ve rychle a efektivně přizpůsobuje charakteristiku tlumičů a posilovače řízení aktuálním jízdním podmínkám. FlexRide má vliv také na citlivost pedálu plynu a body přeřazení automatické převodovky. Řidič může volit nastavení podvozku ve třech režimech, a to Standard, Tour a Sport, nebo Competition. Poslední zmíněný se aktivuje tlačítkem stabilizačního systému ESP, přičemž po dvojnásobném stlačení mohou zkušení řidiči naplno využívat dynamický potenciál vozu s vypnutou kontrolou trakce a potlačenou funkcí stabilizačního systému.

Vůz stojí na 20 palcových pneumatikách Michelin Pilot Sport 4 s vysokou adhezí. K optimální trakci dopomáhá také systém pohonu všech kol s aktivním rozdělováním točivého momentu na zadní kola což je tzv. funkce vektorování točivého momentu. Tradiční diferenciál je v zde nahrazen dvojicí lamelových spojek, které se spínají a rozpínají podle potřeby ve zlomcích sekund. Přenášený točivý moment se pak přesně rozvádí mezi pravé a levé zadní kolo, a tak efektivně eliminuje nežádoucí nedotáčivost.

Novou Insignii GSi pohání dvoulitrový turbodmychadlový, přeplňovaný zážehový čtyřválec s přímým vstřikováním benzinu, o výkonu 191 kW/260 koní, s točivým momentem 400 Nm. a spotřebou 11 litrů na 100 kilometrů po městě a 7 litrů na 100 kilometrů mimo město. Emise CO2 se zastavily na hodnotě 197 g/km. Motor je spřažen s osmi stupňovou automatickou převodovkou, kterou lze řadit i manuálně.

Nabušený sporťák dostal do vínku extra nastrojení a prvky výbavy jako jsou kupříkladu ergonomická sportovní sedadla s elektrickým vyhříváním, ventilací a nastavováním bočních částí, když opěrka hlavy je integrována přímo do opěradla, nebo zadní elektrický spojler, či dvojí možnost koženého čalounění s šik emblémem GSi. Toto logo pak je rovněž na zádi karosérie. Zadní nárazník á la difuzor také nesmíme opomenout, stejně jako chromované koncovky výfuků. Sporty vzhled doplňují ještě přední nárazník, který nese v bocích dvojici výrazných otvorů s chromovaným lemováním pro vstup vzduchu a také masivní volant s dole zploštělým věncem, spolu s hliníkovými pedály a černým čalouněním stropu interiéru.

Nová Insignia GSi od Opelu má svoji světovou premiéru na autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem, který proběhne ve dnech 14. až 24. září 2017. Objednávat model pak lze od 15. října 2017.

Zdroj foto: Opel

Článek Opel Insignia GSi: nabušený sporťák byl publikován 4. srpna 2017 v 00.00 v rubrice Auta, Informace a Novinky. Autorem článku je Pavla Jelínková. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...

Podobné články

Prosím čekejte ...