Kia má reklamní kampaň s Peterem Panem

Tagy:  Kia, autonomní technologie, koncepční modelu Kia KED-12,

Sponzorované odkazy:

Kia má reklamní kampaň s Peterem Panem

Společnost Kia Motors uvedla svoji novou celosvětovou reklamní kampaň, v níž se objevují postavy ze všeobecně oblíbeného příběhu Petra Pana. Kia vydává krátký snímek „Peter Returns“ (Petr se vrací), který je futuristickou variantou již klasického příběhu.

Krátký film je součástí vize „Bez hranic pro všechny“ automobilky Kia, v níž jsou možnosti mobility neomezené a kde si všichni mohou užívat bezpočtu výhod budoucích řešení v oblasti dopravy. Děj filmu naznačuje poutavé příležitosti budoucí mobility. Protagonisté snímku Peter Returns na cestě ke svému vítězství využívají výhod mnoha autonomních a vyspělých technologií koncepčního modelu Kia KED-12.

Z použitých technologií jmenujme

  • chytré světlomety Smart Pixel
  • systém autonomního parkování s obsluhou (Valet Parking)
  • technologii fokusace zvuku
  • inteligentního agenta
  • a mnoho dalšího

V rámci své vize „Bez hranic pro všechny“ Kia plánuje, že do komerčního provozu uvede vozidla s autonomní technologií úrovně 4, přičemž testování autonomních vozidel v „chytrých městech“ by mělo začít v roce 2021.

Režie snímku Peter Returns se ujal oceňovaný francouzský filmař Phillipe Andre. Do filmu natáčeného během šesti dnů v Madridu se zapojilo celkem 200 herců a členů štábu, přičemž speciálně pro potřeby reklamy vzniklo přes 100 různých rekvizit a kostýmů. Náčrty fiktivních lokací Země Nezemě a jejich převod do počítačové podoby si vyžádal přibližně šest měsíců.

Chcete-li zhlédnout snímek Peter Returns a odhalit další informace o vyspělých technologiích představovaných ve zmiňovaném filmu, mrkněte se na video s kampaní.

Za vedení Kia tento počin okomentoval Yong Won Cho, výkonný viceprezident a vedoucí divize globálního marketingu a značky společnosti Kia Motors takto: „Kia je na cestě stát se v budoucnu jedním z předních masových poskytovatelů mobility. Prostřednictvím našeho originálního filmu jsme chtěli ukázat, že něco tak tradičního a oblíbeného miliony lidí po celém světě může být interpretováno novým způsobem a zasazeno do moderní doby. Podobně jako v případě lidí ze Země Nezemě ve snímku ‚Peter Returns‘ si možnost čerpat výhody technologického pokroku zaslouží každý, nejen malá skupina vyvolených.“

Zdroj foto: Kia

Článek Kia má reklamní kampaň s Peterem Panem byl publikován 17. května 2018 v 00.00 v rubrice Auta, Informace a Novinky. Autorem článku je Pavla Jelínková. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...

Podobné články

Prosím čekejte ...