Yamaha R1

Tagy:  Yamaha, motorky

Sponzorované odkazy:

Yamaha R1

Yamaha YZF-R1

Yamaha R1 ve své kráseYamaha R1 ve své kráse

Motor

Společnost Yamaha vždy vyráběla skvělé motory, u tohoto modelu to není vyjímkou. Motor má dostatečný výkon i kroutící moment. Pokud je otáčkoměr v poslední třetině, motor chytne druhý dech a prudce vyrazí kupředu. Motor má dostatečný výkon i ve středních otáčkách, díky variabilním délkám sacích ventilů. Zvukový projev motoru patří k těm nejlepším z této kategorie.

Motor o objemu 998cc má výkon 187 koní, kroutící moment má hodnotu 118 Nm. Maximální rychlost je až 290 km/h. celková hmotnost je 117 kg, výška sedadla je 835 mm a kapacita nádrže je 18 l. Rám je dvojitý, hliníkový a převodovka je 6ti stupňová. Na předním kole jsou dvoje kotouče o průměru 310 mm, na zadním kole je samostatná s průměrem 220 mm.

YamahaYamaha

Jízda a ovladatelnost

Odpružení bylo nastaveno na sportovní, ale bez obav můžete jezdit i na okresech. Na nekvalitních cestách je podvozek relativně poddajný a nevytřese Vás ze sedla. Při jízdě na okruhu nabízí dostatek přilnavosti. O Yamaze R1 by se dalo hovořit jako o všestranné motorce.

Výbava

Výbava odpovídá replikované závodní motorce. Vše co potřebujete, máte před sebou. Jedná se o velký otáčkoměr, digitální tachometr a ukazatel paliva. Yamaha R1 má šestipístkové brzdy, které jsou neúnavné a nehrozí jejich „vadnutí“. Pozice řídítek je dobrá, takže vyšší řidiči nebudou mít problém.

Kvalita a spolehlivost

Celý motocykl je sestaven pouze z japonských dílců, jiné značky ani nenajdete. Lak je velice kvalitní a společně s řidičem vytváří „lajdácký“ a „odfláknutý“ dojem. Takže spolehlivosti máte dostatek, a motor s nemusíte vůbec bát.

Další náhled Yamahy R1Další náhled Yamahy R1

Článek Yamaha R1 byl publikován 23. prosince 2007 v 16.24 v rubrice Motorky. Autorem článku je SpitFireE. Pro diskusi slouží komentáře (2).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...

Podobné články

Prosím čekejte ...