Peugeot 306

Tagy:  Peugeot, Peugeot 306 tuning

Sponzorované odkazy:

Peugeot 306

Peugeot 306

Pohled na příďPohled na příď

V roce 1993 se na trhu prodávali tří a pětimístné hatchbacky. Dále v roce 1994 přišla verze Cabriolet a na podzim tohoto roku Sedan. Třídvéřové modely se k nám dostaly s výkonějšími verzemi s různými označeními ( XSi, S16, GTI s 6ti stupňem) a různými výkonýmy dvoulitry o výkone 90–122 kW. V roce 1997 dostal Peugeot 306 nové linky tvarů a objevily se novinky pod kapotami. Šestnáctiventilové verze 1.8 16V o výkonu 81 kW a 2.0 16V 97 kW. Novinkami mezi vznětovými motory byl atmosférický diesel 1.9D o výkonu 51 kW a modernější vznětový motor 2.0 HDi o výkonu 66 kW, točivý moment je 205 Nm při 1900 ot/min. Zastaralé nepřímé vstřikování nahradilo přímé vstřikovaní common-rail.

Verze Kombi má záď s výraznými světlomety, které vedou do zadních D sloupků a bočních oken. Zavazadlový prostor činí hodnotu 442 l a po sklopení zadních sedadel dostaneme hodnotu 1512 l! Všechny modely 306 mají od roku 1997 nové nárazníky i světlomety, na zádi jsou jednodušeji členěná koncová světla.

Interiéru vládne velký štít přístrojové desky. Zde je umístěna kaplička s přehlednými přístroji a horní část středové konzole. Sedadla ve vyšších verzích mají velurové čalounění. Zpětná zrcátka mají nepraktický tvar. Tovární imobilizér Vás vycvičí, jelikož při startu musíte zadat 4 místný kód pro odblokování zapalování.

Interér vozuInterér vozu
POhled z bokuPOhled z boku

Článek Peugeot 306 byl publikován 6. ledna 2008 v 21.46 v rubrice Auta. Autorem článku je SpitFireE. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...

Podobné články

Prosím čekejte ...