Fiat Panda

Tagy:  Fiat Panda 4x4, Fiat Panda bazar, Fiat Panda club, Fiat Panda recenze

Sponzorované odkazy:

Fiat Panda

Fiat Panda 100HP

Fiat Panda – slušivý design nemyslíte?Fiat Panda – slušivý design nemyslíte?

Design

Italové opět postavili sexbombu, která láme mužská srdce na potkaní. Její přední část, kde dominuje sportovní nárazník se zakulacenými mlhkovamy je pěkné. Dále plastové kryty bočních prahů a lemů blatníků společně se zadním nárazníkem, chromovanou koncovkou výfuku nebo zatmavená boční skla dělají z italského automobilu Fiat Panda pěknou krasavici.

Interiér

Zde nás sice nečeká milé překvapení jako u exteriéru, ale i interiér se nemusí stydět za své provedení. Fiat Panda má sice interiér, který vypadá civilně, ale může nabídnout: sportovní sedačky s výrazným bočním vedením, volant potažený kůží a další drobnosti. Nenalezneme zde ani chrom, hliník či imitaci hliníku. Tváří se jako klidné italské autíčko.

Fiat Panda se skromným interiéremFiat Panda se skromným interiérem

Motor

Ta pravá italská filharmornie přijde po otočení klíčku a následného probuzení zážehového čtyřválce o objemu 1.4 l. Motor expanduje svou sílu v rozmezí 4000–6000 ot/min. Na první pohled se to zdá nevýrazně, ale auto se 1050 kg dokáže svižně projet každou zatáčkou. Fiat Panda disponuje 74 kW při 6000 ot/min. a točivý moment je 134 Nm při 4250 ot/min. Maximální rychlost se vyšplhá na 185 km/h. Zrychlit na 100 km/h dokáže za 9.5 s. Spotřeba na 100 km ve městě je 8.7 litru, mimo město 5.3 litru a kombinovaná spotřeba je 6.5 l.

Podvozek

Jelikož se jedná o malí automobil s nízkou hmotností, tak byl podvozek patřičně vyztužen, aby se v zatáčkách nenakláněl na tři kola. Jízda po asfaltu tvrdým tlumičům sedí, ale jízda po nerovné ploše? Ani nápad, Fiat Panda začne poskakovat a máte pocit, že Vám vytřese duši. Máte-li raději trochu náklonu v zatáčce, tak tento vůz není ideální. Podvozek byl z konstruován pro milovníky extrémně tvrdých aut.

K ideálním vlastnostem se nedají přidat brzdy, jelikož jsou poměrně slabé a mají pomalí brzdný účinek. Posilovač řízení je až moc citlivý, takže je to v celku i nepříjemné. Po zmáčknutí tlačítka Sport se vlastnosti poměrně vylepšily, ale nezachránilo.

Článek Fiat Panda byl publikován 13. února 2008 v 20.59 v rubrice Auta. Autorem článku je SpitFireE. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...

Podobné články

Prosím čekejte ...