Nacházíte se: Úvodní stránka > Auta > Audi Q7
Sponzorované odkazy:
Audi Q7
Design
Na přídi dominují přimračené světlomety společně s chromovým lemem mřížky chladiče. Ostatní spojuje vše do rodiny Audi, ale najdeme zde hned několik výrazných změn. Přední nárazník se vytáhl do výšky. Vedle mřížky zbylo místo na nasávací otvory, pod kterými jsou umístěny směrová světla. Seříznuté mlhové světlomety, které jsou umístěny ve spodní části nárazníku, přidávají větší mohutnost celého předního nárazníku. Při pohledu z boku mohutnost ustupuje. Na zádi toho není moc k vidění. Chybí tu členitost, a vypadá příliš obyčejně.
Interiér
Koncepce Audi Q7 přináší nové měřítko co se prostoru týče. A z hlediska tvarování palubní desky s ovládacími prvky žádnou velikou změnu nepřináší. „Palubka“ se ztotožňuje s Audi A6, především středová konzole, přístrojový štít a středový tunel. Takže předešlí majitele nějakého typu Audi si budou připadat jako doma. Tlačítka na volantu, především ovladač systému MMI, se zdá být mnoho, ale je to jen na první pohled tak složité. Systém MMI patří mezi nejlépe zpracované a nejintuitivnější ovládací systému na trhu. Jednoduché a přehledné menu a submenu Vám nezpůsobí, že zabloudíte.
Motor
Na rozjezd Audi Q7 nestačí žádný čtyřválec a tak Audi sáhla po vznětovém šestiválci 3.0 TDI. Motor má druhou generaci vstřikování common-rail. K dispozici má 171 kW a 500Nm. Pro někoho slabý motor, na tak hmotné vozidlo, které váží 2.3 tuny. Opak je pravdou. I přes tento „handicap“ Audi Q7 zrychluje svižným tempem a maximum točivého momentu dosahuje při 1750–2750 ot/min. Nejlepší výkon poskytuje přibližně okolo 2000–3200 ot/min. a výkon končí na 4000 ot/min. Maximální rychlost končí na hranici 216km/h a zrychlení z 0–100 km/h zvládá za 9.1 s. Spotřeba tohoto SUV vozu je větší, než kdo by si přál. Spotřeba ve městě je přes 14 litrů, mimo město pak 8.3 l, a kombinovaná spotřeba je 10.5 litru.
Sponzorované odkazy:
Ušetřete až 75 % z ceny povinného ručení. Kalkulačka povinného ručení vám najde ty nejlepší ceny na trhu.
Motoristi.cz
Přebírání textů z těchto stránek je bez svolení autora trestné.
CMS vytvořilo amedio.cz.