Nacházíte se: Úvodní stránka > Auta > Mercedes Vito
Sponzorované odkazy:
Mercedes Vito
Dnes se podíváme na druhou generaci vozidla Mercedes Benz Vito. Podíváme se na model Mercedes Benz Vito 115 CDI.
Design
Mercedes Vito je nabízen v několika verzích, především se liší jeho celkovou délkou a výškou vozidla. Zepředu je Vito velice elegantní, jeho příď společně čirými světlomety s integrovanými ukazateli směru a společně s mlhovkami mají elipsovitý tvar. Ty společně s velkým logem automobilky vytváří vyvážený celek. Velice dobrým detailem jsou plastové nárazníky které dokáží pohltit drobné oděrky a není je potřeba vyměnit. Zadní část Vita je vyřešena účelně s ohledem na denní provoz a jeho rizika.
Interiér
Po vstoupení do kabiny Vás obklopí mohutná přístrojová deska, která vytváří dojem solidnosti, kvality a bezpečí. Jsou zde zastoupeny plasty v šedivé barvě a deska je horizontálně rozdělena linkou broušeného hliníku. Volant má 8 ovládacích prvků pro ovládání hlasitosti, telefonu a palubního počítače. Volant je na dotek příjemný, ale má trochu menší věnec. V kapličce je umístěn zleva otáčkoměr, rychloměr a palivoměr. Ovládání ventilace se nachází v horní části středové konzole, jejíž ovládání je velice snadné. Pod tímto ovládáním nalezneme ovladač zadního stěrače, vypínač ASR, osvětlení a zamykání. Ve spodní části nalezneme rádio s navigací. Středovou konzoly uzavírá hlava řadící páky. Uspořádání sedadel u tohoto modelu je 2+3+3 a stále zbylo místo pro osobní zavazadla všech osmi cestujících. Dále jdou vyndat zadní trojmístná sedadla a lze tak vytvořit plnohodnotný vůz s pořádným zavazadlovým prostorem. Malým nedostatkem jsou zadní dveře, které jsou poměrně těžké a otevírají se nahoru. Tak při jejich zavření potřebujete vetší sílu a razanci na zavření.
Motor
Pod označením 115 CDI se ve skutečnosti skrývá naftový motor o objemu 2.2 litru s výkonem 110 kW při 3800 ot/min. Ve spojení s pětistupňovou automatickou převodovkou a pohonem zadních kol dostaneme vcelku vyvážený celek. Při nastartování se ozve klasický dieselový tlukot srdce. Do 110 km/h je jízda překvapivě tichá a svižná. Vito lze vyhnat až na 170 km/h, výrobce udává maximální rychlost 174 km/h, ale to už přestane být jízda požitkem. Pohodlné cestování je do 130 km/h, kdy ještě neproslýchá od základní trojice hluku: vzduch, kola, motor. Spotřeba j velice příjemná a mimo město se pohybuje v hodnotě 8,5 litru na 100 km. Ve městě se hodnota může vyšplhat až na 12 litrů. Brzdy Vita mají příjemný nástup a odpovídají charakteru vozu. Pokud je to nezbytné, tak zasáhne ABS.
Sponzorované odkazy:
Budete potřebovat pneumatiky? Nespoléhejte pouze na oficiální testy pneumatik z laboratoří. Na našem webu máme tisíce recenzí od skutečných řidičů, které vám pomohou se lépe rozhodnout.
Vybíráte pneumatiky na zimní sezónu? Testy zimních pneumatik vám mohou pomoci zvolit to nejvhodnější obutí pro váš vůz.
Vyzkoušejte náš bazar ojetých automobilů za skvělé ceny.
Ušetřete až 75 % z ceny povinného ručení. Kalkulačka povinného ručení vám najde ty nejlepší ceny na trhu.
Sjednejte si nejlevnější operativní leasing pro soukromé osoby
Nový srovnávač cen pneumatik
Motoristi.cz
Přebírání textů z těchto stránek je bez svolení autora trestné.
CMS vytvořilo amedio.cz.