Peugeot 406

Tagy:  Peugeot 406 combi, Peugeot 406 cupe, Peugeot 406 tuning, Peugeot 406 bazar, Peugeot 406 club

Sponzorované odkazy:

Peugeot 406

Peugeot 406 2.2 HDI Break

Peugeot 406 v plné své krásePeugeot 406 v plné své kráse

Motor

Motor 2,2 HDI 16V je po nastartování příjemně klidný, vděčí tomu díky vyvažovací hřídeli na válcích. V praxi je to vzor pro ostatní motory. Motor je navíc ještě odhlučněn celkově. Motor má celkově 98 kW, který se prodává dražší. Spotřeba je poměrně veliká než u stejné kategorie. Peugeot 406 má ve městě spotřebu 8.8 litru, mimo město 5.1 litru a kombinovaná je 6.5 litru na 100 km.

Interiér

Je zde použit klasický design, pro některé až střídmý. Přední sedadla jsou pohodlná a mají výborné boční vedení. Na přístrojové desce nalezneme dobrou ergonomii ovladačů a silný volant, skvěle padnoucí do ruky. Peugeot 406 má přesné řazení s delšími drahami. Na zadních sedadlech se k celkové délce dalo předpokládat větší prostor pro nohy. Zavazadlový prostor má maximálně široký otvor pro snadný přístup. Základní objem je 526 litrů a při sklopení zadních sedadel se naskytne obří prostor.

Pokud toužíte pro klasickém kombíku, tak rozhodně *Peugeot 406** je správnou volbou. Motor je dražší než srovnatelný motor 2,0 HDI/80 kW ale zato je vynikající. Motor 2.0 HDi je úspornější a rychlejší zrychlení. Takže by byl rozhodně lepší investicí.

Interiér „čtyřystašestky“Interiér „čtyřystašestky“
Elegantní zadek Peugeota 406Elegantní zadek Peugeota 406

Článek Peugeot 406 byl publikován 14. února 2008 v 21.34 v rubrice Auta. Autorem článku je SpitFireE. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...

Podobné články

Prosím čekejte ...