Wartburg
Sponzorované odkazy:

Wartburg 353

Interiér
Nabízí autorádio Autosuper, se čtyřmy vlnovými rozsahy, vypínatelným osvětlením stupnice, ferovitou vnitřní demontovatelnou vnější teleskopickou anténu a jeden repodruktor, který je citlivý na příjem množství stanic. Nevýhodou je, že je umístěno v pravé části přístrojové desky před spolujezdcem.
Dále tu byly anatomická sedadla, která byly vhodně tvarovány, sedáky zabíraly stehna v celé délce, opěradla byly vysoko nad lopatkami. Textilíe byla příjemná, ale nebyla nejlepší, protože při několika ujetých Km jsou zřetelně trvale vytažené. Boční opšrky byly potaženy plastixkou kůží. Pří na sedání však trpěly švy, které praskaly.
Dále ty byly textilní koberce typu buklé, které zvyšovali pocit útulnosti interiéru. Málo se špinily, ale dobře se čistily, jelikož byly oba dva vyjímatelné. Přední koberce měly být opatřeny patentním knoflíkemm protože se často koberce srhnovali.
Kapsy na obou dvouch předních dveří jsou praktickým rožšířením odkládacích prostorů. Mají patentní knoflík, aby se často neutrhávaly jako to bylo u konkurenčních vozů VAZ nebo Fiat.
Design vozu
Zpracování dílenského celku je vcelku dobré, ale pořád je co zlepšovat. Nedostatečné přilepení plastických fólií, vytahující se okraje čalouněného stropu nad zadním oknem. Nepříjemné byly rušivé zvuky, které vycházely z různých míst karoserie, s přibývajícím počtem najetých kilometrů. Z hlediska údržby je trvalým nedostatkem, zcela nekrytý motorový prostor. Také kvalita chromovaných částí nebyla excelentní, bez dodatečné péče by nevydržely ani jednu sezónu.
Motor
Základem byl dvoudobý motor, který obsahoval o 75% méně pohyblivých částí, než motor ctyřdobý. Objem byl 992 ccm. Výkon motoru u Wartburga byl 50 koní při 4250ot./min. Točivý moment byl 98Nm při 3000ot./min. Spojka byla suchá jednokotoučová. Měla čtyři převodové stupně. Maximální rychlsot vozu byla 133km/h. Kombinovaná spotřeba se pohyboval v rozmezí 7.7–8.1 l/100km. Spotřeba ve městě se odvíjela rychlostí vozu. Při třetím stupni při rychlosti 40–50km/h byla spotřeba 8.3l/100km. Na čtvrtém stupni se snížila spotřeba na 7.8l/100km. Při zrychlevování na plný plyn byla spotřeba až 19.8l/100km. Při konstatních rychlosti 80km/h byla spotřeba 6l/100km.
A video tohoto vozu
Článek Wartburg byl publikován 26. října 2007 v 20.03 v rubrice Auta. Autorem článku je SpitFireE. Pro diskusi slouží komentáře (0).
Top 10
- Protektory, nebo nové pneumatiky – jaké zvolit?
- Ford Edge: O pohon 4x4 je zájem
- Malaguti Madison S200
- Víte, co dělat, když omylem vjedete do uzavřeného úseku dálnice?
- Nejkrásnější evropské trasy pro motocykly a jaké stroje jsou na ně ideální
- Hledáte rodinný sedmimístný vůz? Tady jsou ty nej – prostor, úspora i pohodlí
- Kdy je možné otáčet se v křižovatce, aniž by řidič porušil pravidla silničního provozu
- Potřebujete skvělou dovolenou? Jeďte do Tater a využijte TOP ubytování Jasná
- Zařizujete autodílnu? Poradíme vám, jak na to levně, jednoduše a ekologicky
- Bránění v předjetí: Co to je, proč je nebezpečné a jak se trestá
Tagy
autoservis Kia Sorento uspěla v soutěžích Red Dot a iF Design zámek řadicí páky Škoda Chrysler autopůjčovna VW baterie ofuky oken Nové Porsche 718 GT4 RS Clubsport