Nový Renault Captur: Zcela nový a stále tentýž I.část

Tagy:  nový Renault Captur

Sponzorované odkazy:

Nový Renault Captur: Zcela nový a stále tentýž I.část

Nový Renault Captur prošel rozsáhlým faceliftem. Je to nový Captur, ale stále tentýž s přidanou hodnotou ve formě mnoha vychytávek, technologií i změn designu.

Renault Captur byl přepracován tak, aby se zviditelnily jeho linie SUV. Zůstává však stále modulární a prostorný díky inovacím v interiéru, ale nyní jeho výbava a pojetí odpovídá modelu vyššího segmentu.

Na první i druhý pohled

Elegantně tvarované boky, boční prohloubená linie i kontrastní barva střechy. Tím je nový Captur na první pohled rozpoznatelný. Zdá se atletičtější a dynamičtější, protože má modernější, výraznější a expresivnější linie. Nový Captur je delší a k původním 4,23 m přidal dalších 10 cm, díky 18 palcovým kolům a delšímu rozvoru (původně 2,63 m, nyní 2,65 m) má modernější vzhled. Jeho oživený design sestává z pečlivé slícováných dílů a detailů vě formě světlometů s Full LED technologií, nového dvojitého světelného podpisu ve tvaru písmene „C“, ztenčených zadních světel a chromovaných ozdobných prvků.

Vzhled SUV

Nový Captur se díky svému atletičtějšímu designu a výše umístěné spodní linii oken dostává k vyššímu levelu ve vzhledu SUV. Design je zvýrazněn předním a zadním outdoorovým spoilerem, černým ochranným pásem ve spodní částí karoserie, podběhy kol a střešními lištami. Kapota je zvýrazněná hlubokými prolisy, střecha se více svažuje, což vozu dodává na dynamičnosti.

Barvy nového Capturu

Oranžová Atacama, červená Flamme a modrá Iron tvoří některé z barev karoserie, které jsou pro nový Captur k dispozici stejně jako černá Améthyste verze Inutiale Paris. Vyznačují se nebývalou sytostí a hlubokým leskem, čímž umocňují atletický a dynamický vzhled, především v případě s kombinací odlišné barvy střechy.

Světla a profil vozu

Přední Full LED světlomety převzaly tvar písmene „C“, který je pro modely Renault charakteristický. Propracovanější zadní světla jsou součástí zadních výklopných dveří, což značně přispívá k vizuálnímu rozšíření vozu. Nový Captur je rozpoznatelný díky svému profilu, který je zvýrazněný tvarovanými boky, prohloubenou boční linií a kontrastním lakováním střechy. Delší rozvor, až 18 palcová kola a větší karoserie zlepšují vnímaný dojem z vnějšího vzhledu.

Střecha a motorizace

Střechu je možné zvolit v barvě karoserie nebo v jedné ze čtyř nabízených barev: černá Étoilé, oranžová Atacama, šedá Highland a bílá Albâtre. Může být také doplněna o střešní lišty nebo otevíratelné panoramatické střešní okno. Nový Captur se modernizuje i v oblasti pohonných jednotek s rozšířenou nabídkou benzinových i dieselových motorů ve výkonech 100 až 155 koní (benzinové motory) a 95 až 115 koní (naftové motory). Jedná se o motory poslední generace s optimalizovanou spotřebou paliva a optimalizovanými emisemi. Od roku 2020 bude nabídka pohonných jednotek rozšířena o plug-hybridní pohon E-TECH Plug-in.

CMF-B: modulární platforma nové generace

Nový Captur je postaven na nové generaci modulární platformy Aliance nazvané CMF-B, která byla poprvé použita nové generace modelu Clio. Ta má lehčí architekturu než předchozí platforma, rovněž se může pochlubit aerodynamickým podvozkem. Tato dvě zlepšení snižují spotřebu paliva a emise CO2.

Nový Captur je tišší, zejména díky lepší zvukové izolaci v motorovém prostoru. Hladiny hluku jsou přibližně o 1,5 až 2 dB nižší, a to při rychlostech 0 až 130 km/h. Pro zajištění nejvyšší možné bezpečnosti se platforma CMF-B vyznačuje použitím vysokopevnostních ocelí a lepidla pro lepší spojení ocelových částí.

Zdroj foto: Renault

Článek Nový Renault Captur: Zcela nový a stále tentýž I.část byl publikován 31. července 2019 v 00.00 v rubrice Auta, Informace a Novinky. Autorem článku je Pavla Jelínková. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...

Podobné články

Prosím čekejte ...