Nacházíte se: Úvodní stránka > Auta, Informace a Novinky > Nový Renault Captur: 100 % nový a 100 % Captur
Sponzorované odkazy:
Nový Renault Captur je na sto procent nový a na sto procent Captur. Suv, jak má být. Byl postaven na platformě CMF-B, a jeho nová elektrická a elektronická soustava mu umožňuje integrovat nejnovější technologie tak, aby odpovídal novým požadavkům trhu.
Elegantně tvarované boky, boční prohloubená linie, kontrastní barva střechy. Nový Captur je na první pohled rozpoznatelný. Je atletičtější a dynamičtější a nabízí více DNA kategorie SUV. Má modernější a výraznější linie, je delší o 10 cm tudíž 4,33m, dostal 18palcová kola a delšímu rozvor o 2 cm, tudíž 2,65 m.
Jeho oživený design ladí s detaily jako jsou světlomety s Full LED technologií, nový dvojitý světelný podpis ve tvaru písmene „C“, ztenčená zadní světla a chromované ozdobné prvky. Díky tomu a zvýraznění předního a zadního nárazníku krytem, černým ochranným pásem ve spodní částí karoserie, podběhy kol a střešními lištami je plnohodnotným SUV. Navíc je kapota zvýrazněná hlubokými prolisy, střecha se více svažuje, což vozu dodává na dynamičnosti.
Oranžová Atacama, červená Flamme a modrá Iron tvoří některé z barev karoserie, které jsou pro nový Captur k dispozici. Barvy se vyznačují se nebývalou sytostí a hlubokým leskem a také zvýrazňují atletický a dynamický vzhled, a to zejména v kombinaci s odlišnou barvou střechy.
Sedadla poskytují lepší posez díky prodlouženému sedáku o 15 milimetrů a anatomičtějšímu tvaru. Podobně jako u Nového Renaultu Clio je subwoofer prémiového audiosystému BOSE zcela integrován do levé stěny a nezmenšuje objem zavazadlového prostoru, který má objem 400 litrů. Díky posuvné zadní lavici a vyjímatelné podlaze je objem modulární a je možné vytvořit dvoupodlažní konfiguraci, která usnadní každodenní nakládání.
Nový Captur nabízí benzinové a dieselové motory ve výkonech 100 až 155 koní u benzinových a 95 až 115 koní u naftových. Jsou to motory poslední generace s optimalizovanou spotřebou paliva a optimalizovanými emisemi. Od roku 2020 bude nabídka pohonných jednotek rozšířena o plug-hybridní pohon E-TECH Plug-in. Nový Captur je určen co nejširší veřejnosti, bude průkopníkem ve zpřístupnění plug-in hybridní technologie.
Nový Captur je postaven na nové generaci modulární platformy CMF-B, která byla poprvé použita u nové generace modelu Clio. Vývoj probíhal od roku 2014 v Technocentre v Guyancourtu a využívá až 85 % nových dílů v porovnání s platformou předchozí generace vozů Captur.
Nová CMF-B platforma přináší novému Capturu celou řadu výhod. Má lehčí architekturu než předchozí platforma. Také se může pochlubit aerodynamickým podvozkem, který zlepšuje koeficient odporu vzduchu Cx o 0,02. Tato dvě zlepšení snižují spotřebu paliva a emise CO2. Nový Captur je tišší, zejména díky lepší zvukové izolaci v motorovém prostoru. Hladiny hluku jsou přibližně o 1,5 až 2 dB nižší, a to při rychlostech 0 až 130 km/h.
Stejně jako Nové Clio se také Nový Captur může pochlubit nejrozsáhlejší a nejpokročilejší nabídkou asistenčních systémů ve svém segmentu. Cílem těchto asistenčních systémů je přinést řidičům větší klid na cestách.
Vrcholnou novinkou je Easy Pilot tedy „asistent pro jízdu na dálnici a v koloně“, který je jedinečný v rámci v segmentu městských SUV. Poskytuje větší komfort a pohodovější řízení v dopravních zácpách a na dálnicích a představuje první krok směrem k autonomním vozům. Tento systém bude k dispozici při uvedení vozu na trh.
Tyto systémy ADAS (Advanced Driver Assistance Systems – Pokročilé jízdní asistenční systémy), které jsou k dispozici u nového vozu Captur, jsou rozděleny do tří skupin: Řízení, parkování a bezpečnost. Jsou seskupeny pod označením Renault EASY DRIVE. Nastavují se snadno pomocí dotykové obrazovky multimediálního systému EASY LINK.
Nový Captur nabídne na českém trhu cca 80 možností personalizace exteriéru, aby si zákazník mohl vytvořit vůz dle vlastního vkusu.
Zdroj foto: Renault
Sponzorované odkazy:
Ušetřete až 75 % z ceny povinného ručení. Kalkulačka povinného ručení vám najde ty nejlepší ceny na trhu.
Motoristi.cz
Přebírání textů z těchto stránek je bez svolení autora trestné.
CMS vytvořilo amedio.cz.