Nacházíte se: Úvodní stránka > Auta > Renaul Clio
Sponzorované odkazy:
Renault Clio Sport 2.0
Od předešlých modelů Renault Clio se liší pouze mohutnějšími blatníky, 16ti palcovými koly, vyrobené z lehké slitiny, a nápisem Sport na zádi.
Interiér
Ten se liší v mnoha ohledech. Na sportovních duchu interiéru přidávají sedadla s výborným bočním vedením, kožený volant, odlehčené hliníkové pedály a řadící páku pětistupňové převodovky. Pohodlný prostor pro cestují na úředních sedadlech. Ovšem na zadních sedadlech mají lidé vyšší postavy s prostorem pro kolena.
Motor
Pokud nastartujeme, uslyšíme dunivý zvuk motoru, a ten Vám přidá na dojmu domény Sport. Příslušných otáček 5000 ot/min se cení jako dobré, jelikož na tento Renault Clio postačí. V celkem spektru otáček pořád zrychluje,a bez častého řazení. Svůj triumf vytáhne po překročení 5000 ot/min.,který končí na hodnotě 124 kW. Izolace nestačí na tolik rámusu, a Renault Clio pořádně ožije a otáčkoměr dojde do hranice 7000 ot/min, poté nastupuje omezovač. Pokud máte rádi rychlou jízdu, tak spotřeba na 100 km/h bude činit 10.5 litrů.
Podvozek
Ten je lehce nedotáčivý, ale po puštění plynového pedálu se zase srovná. Dobré je, že se nepřetáčí a brzdný účinek se dostaví stejně rychle jako jeho akcelerace. Takže pružnost motoru společně s akcelerací a brzdami jsou znamenité. Vlastnosti patří k nadprůměrným a spotřeba je akceptovatelná, ale podvozek si se 124 kW občas neví rady.
Sponzorované odkazy:
Ušetřete až 75 % z ceny povinného ručení. Kalkulačka povinného ručení vám najde ty nejlepší ceny na trhu.
Motoristi.cz
Přebírání textů z těchto stránek je bez svolení autora trestné.
CMS vytvořilo amedio.cz.