Diskuse ke článku Škoda Favorit
Top 10
- Honda NSR 125
- Honda CBR 125
- Jawa 350
- Chevrolet Aveo
- Koncept Think Blue od VW: Jezděte levněji!
- Příběhy více i méně známé: Škoda 1000 MB
- Dacia Logan MCV – šikovný pomocník za pakatel
- Fólie na okna aut aneb jak snadno dostat pokutu
- Nová Škoda KAROQ odhalena
- Toyota Supra
Tagy
autoservis Kia Sorento uspěla v soutěžích Red Dot a iF Design zámek řadicí páky Škoda Chrysler autopůjčovna VW baterie ofuky oken Nové Porsche 718 GT4 RS Clubsport
Doporučujeme
Prosím čekejte ...
1,4?
Napsal/a: Jirka
Přidáno: 21.10.2013 20.12
Odpovědět
Žádný Favorit ani Felicie neměly motor o objemu 1,4 l. Kromě toho ten motor nepocházel ze Š 130, kde byla pětikanálová litinová hlava. Byl sice použit upravený blok válců a další díly, ale motor měl hliníkový osmikanál a jiný karburátor včetně elektronického zapalování. V dalších modelech se používalo vstřikování BMM a ve Felíciích pak i MPI.