Nacházíte se: Úvodní stránka > Auta > Kaipan 57
Sponzorované odkazy:
Model Kaipan 47 se vyráběl několik let a po několika letech se muselo zapracovat na dalším vozu Kaipan, repliky vozů Lotus Super Seven. Modelu Kaipan 47 již nevyhovovali emisní normy a tak se Fordu nabízela možnost použít přeplňovaný motor. V letech 2001 a 2002 bylo zahájeno testování s motorem od Volkswagenu, jednalo se o motor 1.8 Turbo. Nový model dostal také novou zadní nápravu, která se vyskytuje na vozech Ford Sierra. Nový model byl tedy Kaipan 57.
Motor
Motor byl tedy 1,8 20V Turbo, klasická čtyřválec 2×OHC s pěti ventily na válec. Ten disponuje výkonem 150 koní při 5700 ot/min. Jeho maximální rychlost ke 185 km/h, zrychlit na 100 km/h zvládne za 5.8 s. Někteří majitelé si nechávají motor načipovat na 180 koní, čímž se dostanou na lepší hodnoty. Při použití motorových dílů z Audi, lze dosáhnout až 210 koní. Je spřažen s pětistupňovou převodovkou. Karoserie vozu Kaipan 57 je z konstruována z kompozitních materiálů a stále si zachovává 50 letý design od Colina Chapmana. Ta se skládá z nosu, bočnic, zadního dílu, kapoty, těla pod předním sklem a blatníků.
Interiér
Interiér zůstal klasicky vybaven a sedadla lze nechat jako laminátové skořepiny či použít čalouněné sedáky Kaipan. Vozy se dělají na míru každému majiteli, takže můžete také vidět sedadla od skvělých výrobců nebo také standartně dodávaný volant zn. Victory.
Podvozek
Na předních kolech jsou použity dvojité trojúhelníkové ramena s neseříditelnými čepy. Zadní nápravu tvoří upravená náprava z Fordu Sierra, včetně nezávisle zavěšených poloos a bubnových brzd. Ty samé byly použiti i na předních kolech. Na všech kolech jsou použity vinuté pružiny a tlumiče Kaipan. Řízení je převzaté od Škody Felície, dokonce i plastová palivová nádrž na 40 litrů paliva.
Sponzorované odkazy:
Ušetřete až 75 % z ceny povinného ručení. Kalkulačka povinného ručení vám najde ty nejlepší ceny na trhu.
Motoristi.cz
Přebírání textů z těchto stránek je bez svolení autora trestné.
CMS vytvořilo amedio.cz.