Renault Laguna GT

Tagy:  Renault Laguna GT

Sponzorované odkazy:

Renault Laguna GT

Renault Laguna GT

Renault Laguna GTRenault Laguna GT

Renault je proslulý kvůli spoustě motorů, od jeho nejpopulárnějších modelů. Ale ne jako model Megane R27 nebo Clio Renaultsport, Renault Laguna GT je „výkonnější“ verze standardního silničního auta, spíše než sportovní verze. Přichází s několika estetickými zlepšeními, ačkoli je subtilní v jeho přístupu.

To přináší prospěch z GT odznaků kolem okna a prahů dveří a větší přední maska, postranní nasávání vzduchu, vrchovatý pohár a černé pozadí světlometů. Dále to pokračuje 18 palcovými koly, vyleštěná černá překrytí zpětných zrcátek a tmavá zadní světla. To by bylo obtížné rozlišovat verzi GT ze standardních modelů laguny na první pohled, ačkoli nová kovový modrý lak – charakteristický pro GT verzi, který zdůrazní více atraktivní atributy auta.

Interiér Laguny GTInteriér Laguny GT

Vnitřní strana je podle očekávání standardní laguna s několika vizuálními věcmi navíc. Jedná se o pedály z hliníku, přední sportovní sedadla. Volba je ze dvou motorů – jeden benzínový, jedna naftový. Benzinový motor 2.0 litr turbo disponuje 205 koní a zrychlit na 100 km/h zvládne za 7.8 sekund. Motor 2.0 litr DCi disponuje 180 koňmi, který zvládne na 100 km/h za 8.7 sekundy.

V jádru GT je jedinečný podvozek a Active Drive – systém řídící všechny čtyři kola. Renault je horlivý k tomu, aby zdůraznil, že Renault Laguna GT byl vyvinutý, aby poskytoval více dynamických řidičských zkušeností.

Zadek Laguny GTZadek Laguny GT

Renault Laguna GT v akci

Článek Renault Laguna GT byl publikován 3. května 2008 v 21.09 v rubrice Auta. Autorem článku je SpitFireE. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...

Podobné články

Prosím čekejte ...