Diskuse ke článku Suzuki SX4 po faceliftu: Do lesa i do města

no...

Napsal/a: inka

Přidáno: 12.02.2014 09.16

Odpovědět

no… jsem vic nez na rozpacich. pusobim v PR branzi vic nez 12 let, tudiz vim, ze kdybych podobny clanek dodal klientovi jako hotovy produkt do distribice, prisel bych nejen o klienta a o dalsi zakazky, ale i o jmeno na trhu. PR clanek ma navnadit zajemce necim originalnim, zde ale nedostaneme zhola zadnou informaci, ktera by mohla vyvolat duvod k dalsimu pruzkumu zkacky, modelu, verzi… proste nic, co by prilakalo nove klienty a neodradilo ty dosavadni. bida se vali svetem, srdce place…

RE: no...

Pavel N.

Odpovědět

Nevím, co se vám nezdá, pane. Článek představuje vůz Suzuki SX4 a koho to zaujme, najde si o něm více informací sám. To vy jste z PR branže asi už trochu poznamenaný a jak tam není desetkrát věta „určitě si to kupte“, tak to je o ničem, že?

Já pro změnu pracuji řadu let v oblasti žurnalistiky a vím, že příliš průhledné PR články nemívají takový ohlas jako nenásilná forma.

Z mého pohledu je to napsané správně.

RE: RE: no...

no...

Odpovědět

no prave, ze clanek neobsahuje vubec informace o tom, jake zmeny vuz doznal (krome uspornosti motoru), napriklad jak se dotkl facelift interieru, exterieru, k cemuz by se hodilo par obrazkovych detailu , v cem se bude nynejsi verze odlisovat od predeslo atd. To je to, cim se musim pokusit upoutat. A prosim, neni treba me skolit v zurnalistice, jsem puvodni profesi novinar, tudiz vim, co to obnasi.

RE: RE: RE: no...

mno...

Odpovědět

Upřímně, z mého pohledu zákazníka není facelift až tak výrazný. Ale pokud chce čtenář číst článek o faceliftu vozu Suzuki SX4, chápu, že jste na rozpacích. Avšak pro počtení si o vozu Suzuki SX4, takové první seznámení, je text a obrazový doprovod dostatečný.

no...

Napsal/a: inka

Přidáno: 12.02.2014 09.16

Odpovědět

no… jsem vic nez na rozpacich. pusobim v PR branzi vic nez 12 let, tudiz vim, ze kdybych podobny clanek dodal klientovi jako hotovy produkt do distribice, prisel bych nejen o klienta a o dalsi zakazky, ale i o jmeno na trhu. PR clanek ma navnadit zajemce necim originalnim, zde ale nedostaneme zhola zadnou informaci, ktera by mohla vyvolat duvod k dalsimu pruzkumu zkacky, modelu, verzi… proste nic, co by prilakalo nove klienty a neodradilo ty dosavadni. bida se vali svetem, srdce place…

Diskuze k článku

Aktivní odkazy nejsou v komentářích povoleny