Nacházíte se: Úvodní stránka > Auta > Kia Picanto - nová generace korejského minivozu
Sponzorované odkazy:
Nejmenší model korejské automobilky Kia se v současnosti začíná objevovat na českých silnicích. Kia Picanto chce především zaujmout cenou, ale také k tomu odpovídajícím komfortem pro cestující a v neposlední řadě také zajímavým designem.
Nejvíce pozornosti si zaslouží přední část vozu. Nárazník s tradiční Kia maskou chladiče a světlomety působí velmi robustním dojmem. Přední mlhovky jsou ohraničený tmavým plastem do tvaru zaobleného kosočtverce. Tento designový prvek je v současnosti velmi oblíbený (např. facelift Opelu Corsa). V předních světlech nechybí ani LED diody pro denní svícení (výbava Sport). Délka vozu je 3595 mm, výška 1480 mm a šířka 1595 mm. V interiéru najdeme díky rozvoru 2385 mm slušný prostor pro posádku. Objem zavazadelníku činí 200 litrů. Picanto nabízí ve své třídě velmi dobře vybavený interiér s nabídkou stylových doplňků. Pro ty, kteří touží po vyspělých technologiích, inovativní výbavě nabízí nové Picanto sportovní vzhled budíků přístrojové desky, lépe vybavenou audio soustavu, vyhřívaný volant, bezklíčkové otevírání automobilu, systém startování tlačítkem Start/Stop. Tyto doplňky jsou samozřejmě k dostání ve vyšších stupních výbavy nebo za příplatek.
Volit je možné z pěti stupňů. Od základní Active, přes Comfort, Edition 1 a Exclusive až po Sport. Základní výbava Active obsahuje například airbag řidiče a spolujezdce. Nechybí ani boční a záclonové airbagy, ABS, předepínače bezpečnostních pásů nebo palubní počítač. Za cenu 199 980 Kč (motor 1,0 CVVT) toho více nedostaneme. Naproti tomu výbava Sport za 349 980 (motor 1,25 CVVT) obsahuje navíc například kolenní airbag, chromované prvky, světla pro denní svícení a zadní světla z LED diod, patnáctipalcová kola z lehkých slitin, zadní parkovací senzory, automatickou klimatizaci, rádio CD/MP3/USB/AUX/iPod s šesticí reproduktorů, Bluetooth handsfree, elektrické ovládání oken i zrcátek a mnoho dalšího.
Na výběr je pouze ze zážehových motorů. Základem je litrový tříválec, který je možné doplnit i o možnost spalování LPG. Druhou motorizací je čtyřválec 1,25 CVVT.
Motory |
1,0 CVVT
|
1,0 LPG
|
1,25 CVVT
|
Zdvihový objem [cm3] |
998
|
998
|
1248
|
Převodovka |
5M
|
5M
|
5M (5A)
|
Výkon [kW/min-1] |
51 / 6200
|
60 / 6400
|
63 / 6000
|
Točivý moment [Nm/min-1] |
95 / 3500
|
94 / 3500
|
121 / 4000
|
Zrychlení 0–100 km/h [s] |
14,4
|
14,3
|
11,4 (13,4)
|
Max. rychlost [km/h] |
153
|
153
|
171 (163)
|
Kombinovaná spotřeba [l/100 km] |
4,2
|
5,9
|
4,5 (5,3)
|
Sponzorované odkazy:
Ušetřete až 75 % z ceny povinného ručení. Kalkulačka povinného ručení vám najde ty nejlepší ceny na trhu.
Motoristi.cz
Přebírání textů z těchto stránek je bez svolení autora trestné.
CMS vytvořilo amedio.cz.