Nacházíte se: Úvodní stránka > Auta > Honda Accord - facelift 2011
Sponzorované odkazy:
Modernizovaná Honda Accord se poprvé představila na jarním autosalonu v Ženevě. Facelift se týká obou karosářských variant sedan i tourer. Změny se týkají světlometů i masky. Světlomety mají čistší a ostřejší rysy a původně oranžové ukazatele směru jsou nyní v čirém provedení. Vzhled mřížky chladiče nově zdůrazňují dvě středové příčky ze stejného chromovaného materiálu, jako je vnější rámeček. Vstupní chladicí otvor a prohlubně pro mlhové světlomety byly u všech modelů více zkoseny, takže linie přídě vozu působí agresivněji. Rozměry obou karosářských variant je stejný. Délka 4725 mm, výška 1440 mm, šířka 1840 mm a rozvor 2705 mm. Rozdílný je objem zavazadlového prostoru. U Sedanu činí 467 litrů, u Toureru pouhých 406 litrů.
Změny v exteriéru doplňuje řada drobných změn v interiéru. U většiny úrovní výbavy byly použity nové materiály čalounění sedadel a výplní dveří, které kabině dodávají novou atmosféru. Tu podtrhuje modré osvětlení prostoru pro nohy cestujících (pokud jsou rozsvícené světlomety).
Honda Accord je k dostání s šesticí výbav, z toho jedna sportovní Type-S. Základní výbava S obsahuje čelní, boční a hlavové airbagy, předpínače bezpečnostních pásů, aktivní opěrky hlavy na předních sedadlech, ABS, EBD, dálkově ovládané centrální zamykání, elektricky ovládaná, vyhřívaná a sklopná vnější zpětná zrcátka, duální automatickou klimatizaci nebo šestnáctipalcová kola z lehkých slitin. Nejvyšší výbava Executive obsahuje navíc alarm, dešťový senzor, parkovací senzory, vyhřívaná přední sedadla, kožený interiér, elektricky ovládané střešní okno, Bi-HID světlomety, automatické přepínání dálkových světel, rádio s deseti reproduktory, AUX/USB vstup, Bluetooth handsfree nebo sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin. To vše s maximální cenou 839 000 Kč (2,4 i-VTEC).
Základem je benzínový dvoulitr 2,0 i-VTEC. Se základní výbavou S je cena sedanu 574 000 Kč. Tourer je o 30 000 Kč dražší. Od verze Lifestyle je rozdíl cen mezi oběma verzemi 50 000 Kč. Největší změnou prošel dieselový motor 2.2 i-DTEC s výkonem 110 kW (150 k), který je díky snížení vnitřních ztrát úspornější a vypouští tak méně exhalací.
Motory |
2,0 i-VTEC
|
2,4 i-VTEC
|
2,2 i-DTEC
|
2,2 i-DTEC
|
Palivo |
Benzín (95)
|
Diesel
|
||
Zdvihový objem [cm3] |
1997
|
2354
|
2199
|
|
Převodovka |
6M (5A)
|
6M (5A)
|
6M (5A)
|
6M
|
Výkon [kW/min-1] |
115 / 6300
|
148 / 7000
|
110 / 4000
|
132 / 4000
|
Točivý moment [Nm/min-1] |
192 / 4100–5000
|
234 / 4300–4400 (230 / 4200–4400)
|
350 / 2000–2750
|
380 / 2000–2750
|
Zrychlení 0–100 km/h [s] |
9,4 (10,9)
|
7,9 (9,5)
|
9,3 (10,1)
|
8,6
|
Max. rychlost [km/h] |
215 (212)
|
227
|
212 (207)
|
220
|
Kombinovaná spotřeba [l/100 km] |
6,9 (7,3)
|
8,6 (8,4)
|
5,3 (6,1)
|
5,6
|
Sponzorované odkazy:
Ušetřete až 75 % z ceny povinného ručení. Kalkulačka povinného ručení vám najde ty nejlepší ceny na trhu.
Motoristi.cz
Přebírání textů z těchto stránek je bez svolení autora trestné.
CMS vytvořilo amedio.cz.