Nacházíte se: Úvodní stránka > Novinky, Auta, Značky aut a Informace > Nový Golf GTI: uni systém řízení jízdní dynamiky
Sponzorované odkazy:
Agilní pohon, příkladný podvozek, originální design, cool ergonomie a potěšení z jízdy – to je Golf GTI. Nyní přichází v osmé generaci., přičemž je ještě digitálnější, síťově propojenější, ostřejší a dynamičtější než dosud.
Přeplňovaný motor poskytuje nejvyšší výkon 180 kW/245 k. Nový systém řízení jízdní dynamiky inteligentně využívá elektromechanické podvozkové systémy. Tento Golf GTI kombinuje maximální dynamiku s maximálním komfortem.
Osmá generace modelu Golf GTI definuje nová měřítka pro pohon předních kol. Rozhodující roli přitom hraje nový systém řízení jízdní dynamiky. Tento systém centrálně řídí a koordinuje činnosti elektromechanických podvozkových systémů. Řidič modelu GTI si vybírá svá zcela individuální nastavení prostřednictvím sériově dodávaného voliče jízdních režimů, pod nějž spadá i na přání dodávaný adaptivní podvozek DCC. Pro vozy s pohonem předních kol typická nedotáčivost, při níž má vůz během velmi rychlého průjezdu zatáčkou tendenci pokračovat v jízdě přímým směrem, byla téměř zcela eliminována.
S výrazným zvýšením jízdní dynamiky koresponduje nový design. Golf GTI osmé generace má nízké vizuální těžiště, za což mohou široké otvory při přívod vzduchu na přídi a výrazná ramenní linie. Nízko uložené, sériově dodávané světlomety LED mohou být na přání nahrazeny světlomety „IQ.LIGHT – Matrix LED“. Světlomety navazují na příčnou lištu na masce chladiče. Tu od kapoty motoru odděluje červená linie GTI, která se pne napříč celou přídí.
Masku chladiče může poprvé osvětlovat tenký pruh LED. Na pravé i levé straně na něj navazují diody LED pro denní svícení umístěné v modulech světlometů. Tím vzniká nezaměnitelný světelný design. Při pohledu z profilu skvěle ladí s celkovým vzhledem sériově dodávaná 17“ kola z lehké slitiny Richmond. Přítlak na zadní nápravu zvyšuje daleko dozadu prodloužený střešní spoiler GTI. Dole je vůz odlišen sportovním difuzorem a jednou kruhovou koncovkou výfukové soustavy na levé i pravé straně. Digitální systémy tvoří v interiéru cool design s klasickým károvaným vzorem GTI.
Nový Golf GTI již nemá žádný zámek zapalování, klasickou spínací skříňku. Ten byl nahrazen sériově dodávaným tlačítkem „Engine/Start/Stop“, které po otevření dveří červeně pulzuje, dokud se nespustí motor GTI, což je naprostá novinka. Místo dřívějšího tříramenného sportovního volantu zaujímá nový multifunkční sportovní volant obšitý kůží a umožňující dotykové ovládání. Volant nese také tlačítko na přání dodávaného systému „Travel Assist“, který umožňuje modelu Golf GTI asistovanou jízdu rychlostí až 210 km/h. Zachována zůstala tři stříbrná ramena volantu. Prostřední rameno je v GTI zušlechtěno červenou vnitřní plochou. Mezi charakteristické prvky GTI patří také nově sladěný károvaný vzor Scalepaper na rovněž nově vyvinutých sportovních sedadlech.
Při otevření dveří se na displeji objeví digitální ukazatele, které jsou fúzí sériově dodávaného digitálního panelu přístrojů „Digital Cockpit“ a informačního a zábavního systému. Sériově se dodává informační a zábavní systém „Composition“ s 8,25“ displejem. Na přání je k dispozici varianta „Discover Pro“ s 10“ displejem. Bez ohledu na to, jaký informační a zábavní systém si zákazník pro svůj Golf GTI objedná, vzniká díky vizuálnímu a funkčnímu propojení obou displejů nové, kompletně digitální uživatelské prostředí.
Sériově dodávané dekorační osvětlení zaplaví ukazatele a všechny další osvětlené části interiéru světlem v jedné z 30 libovolně nastavitelných barev.
Zdroj foto: Volkswagen
Sponzorované odkazy:
Ušetřete až 75 % z ceny povinného ručení. Kalkulačka povinného ručení vám najde ty nejlepší ceny na trhu.
Motoristi.cz
Přebírání textů z těchto stránek je bez svolení autora trestné.
CMS vytvořilo amedio.cz.