Diskuse ke článku Opel Calibra
Top 10
- Honda NSR 125
- Honda CBR 125
- Nová generace Ford Fiesta je tu!
- Seat Toledo
- Výměna autobaterie: Pozor na kabely
- Kdy je možné otáčet se v křižovatce, aniž by řidič porušil pravidla silničního provozu
- Chrysler Grand Voyager - americké rodinné MPV
- Škoda Octavia II – upravený vzhled i vlastnosti
- Příběhy více i méně známé: Škoda Trekka
- Srovnání nosičů kol: Střešní, na tažné zařízení a na zadní dveře
Tagy
autoservis Kia Sorento uspěla v soutěžích Red Dot a iF Design zámek řadicí páky Škoda Chrysler autopůjčovna VW baterie ofuky oken Nové Porsche 718 GT4 RS Clubsport
Doporučujeme
Prosím čekejte ...
:-)
Napsal/a: Rikin
Přidáno: 22.11.2011 23.11
Odpovědět
Ten kdo to psal nejspíš nikdy nevlastnil tenhle vůz. Nejlepší motor byl 2.0 8V.Sice nebyl žádný střelec ale krom vody,oleje a benzínu nic víc nepotřeboval.Pak ještě 2.0 16V 150 ps pokud mu zrovna nepraskla hlava.ECO TEC toho se 130 koníky moc neuměl a TURBO zase klika a hlava.2.5 jela krásně jen rovně.Systém „čtyřkolky“ je kapitola sama o sobě. :-)
Al
Napsal/a: Al
Přidáno: 01.02.2012 18.28
Odpovědět
Přirovnáváš Calibru k dnešním autům. Co měla v tom roce Škodovka,renault,fiat? nic… Kdo vyráběl tak pěkný a užitečný,přitom rychlý,silný auto ? nikdo. V tomhle ročníku se mi nic jinýho jako cupé nelíbí. A dneska je Calibra pořád stejně pěkná jako tehdy. Vůbec její design nestárne.
Al
Napsal/a: Al
Přidáno: 01.02.2012 18.31
Odpovědět
Jo pravda C20NE (2.0) 8v mám ve vectrře A a vodu a olej nežere a benzín ať si klidně vezme. Bezúdržbový motor. Který benzíňák vydrží v 2 tuny těžké omeze 500 000 ? :-D