Nacházíte se: Úvodní stránka > Auta > Suzuki Kizashi - nový sedan střední třídy
Sponzorované odkazy:
Suzuki Kizashi je novým japonským automobilem střední třídy, který se od konce minulého roku snaží zapůsobit i na české motoristy. Hlavní zbraní Suzuki je velmi dobrý poměr cena vs. výkon. Za 679 900 Kč je k mání vůz s velmi dobrou výbavou i motorem. Suzuki Kizashi je vůbec první počin této automobilky na poli aut střední třídy.
Suzuki Kizashi, zdroj: suzuki.cz
Nové Suzuki vypadá zevnějšku velmi dynamicky a sportovně. Design je určitým kompromisem, protože primárně tento model vznikl pro americký trh. Přední část vozu jasně odkazuje na design značky Suzuki, zejména pak přední mřížka chladiče do tvaru písmene U. Zadní části vozu dominují především chromované koncovky výfuků a konkávní tvar horní hrany víka zavazadelníku. Z boku pak zaujmou vícepaprsková litá kola a prolis ve spodní části dveří, který sestupuje směrem k svažující se přídi.
Suzuki Kizashi, zdroj: suzuki.cz
Prostorná a odhlučněná kabina Kizashi potlačují okolní hluk ze všech stran. Čalounění je vyrobeno z měkké kůže a klimatizace má také něco navíc – sama rozpozná, odkud svítí slunce, a podle toho upravuje teplotu v kabině. Kizashi má k dispozici kufr s objemem 461 litrů, který je díky děleným sklopným zadním opěradlům možné podstatně zvětšit. Rozměry sedanu Kizashi jsou 4650 mm délky, 1820 mm šířky a 1470 mm výšky.
Suzuki Kizashi – interiér, zdroj: suzuki.cz
Kizashi je dostupný pouze v jedné výbavě, která je ovšem velmi bohatá. Obsahuje například osm airbagů, ABS, ESP, elektricky ovládaná okna, alarm, dvouzónovou automatickou klimatizaci, rádio s CD/MP3/USB/Bluetooth a výkoným reprosystémem, xenonové světlomety, elektrické střešní okno, dálkové ovládání zavazadlového prostoru, tempomat, přední a zadní parkovací senzory nebo osmnáctipalcová kola z lehkých slitin.
Suzuki Kizashi – palubní deska, zdroj: suzuki.cz
Z pohonných jednotek si taktéž není možné vybírat. Kizashi obsahuje pouze zážehový čtyřválec 2,4 VVT, který můžeme kombinovat s dvojicí převodovek. Šestistupňový manuál je spojen s pohonem předních kol, bezstupňová převodovka CVT s pohonem 4×4.
Motor |
2,4 VVT
|
|
Zdvihový objem [cm3] |
2393
|
|
Převodovka |
6M
|
CVT
|
Výkon [kW/min-1] |
131 / 6500
|
|
Točivý moment [Nm/min-1] |
230 / 4000
|
|
Zrychlení 0–100 km/h [s] |
7,8
|
8,8
|
Max. rychlost [km/h] |
215
|
205
|
Kombinovaná spotřeba [l/100 km] |
7,9
|
8,3
|
Sponzorované odkazy:
Budete potřebovat pneumatiky? Nespoléhejte pouze na oficiální testy pneumatik z laboratoří. Na našem webu máme tisíce recenzí od skutečných řidičů, které vám pomohou se lépe rozhodnout.
Vyzkoušejte náš bazar ojetých automobilů za skvělé ceny.
Ušetřete až 75 % z ceny povinného ručení. Kalkulačka povinného ručení vám najde ty nejlepší ceny na trhu.
Sjednejte si nejlevnější operativní leasing pro soukromé osoby
Motoristi.cz
Přebírání textů z těchto stránek je bez svolení autora trestné.
CMS vytvořilo amedio.cz.